18/08

Man kan nästan säga att jag är ute i god tid idag, med sommarlovs mått då såklart. Gick upp en hel timme tidigare än vad jag brukar. Inte för att jag behövde men jag vaknade klockan nio och var riktigt pigg !

Har också varit inne på skolans hemsida och kollat hur mitt nya schema ser ut. Ser faktiskt riktigt bra ut, vi ska tydligen få nya lärare i NO, matte & musik. Jag är också enormt taggad inför imorgon  ! Eftersom det är första skoldagen så ska min klass tillsammans med paralell göra massor av aktiviteter med åttorna och sjuorna. Dahl kommer hit idag för att planera vår aktivitet. Vi ska se så vi har ordentligt med tvålar och hinkar. Vi ska ställa upp hinkar så ska man "skjuta" iväg tvålarna med in-tvålade händer. roligt värre. haha

Dahl kommer snart så jag ska bara föna håret & sminka mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0