2009-16-08

A fresh blog på blogg.se ! Hejsan svejsan ! haha, Jag tänker inte börja med någon grundlig information om vem jag är.. tycker det kan komma fram av sig själv lite senare genom mina inlägg.. så varför inte bara börja skriva ?

Arhg ! Idag vaknade jag vid.. tio ? Gick upp & duschade, försökte vansinnigt bli klok på om jag skjölt ur balsamet ordentligt eller inte. Efter ca. 5 ordentliga skjöljningar gick jag ur och klädde på mig. Jag har inte något planerat idag. Bestämt mig för att dom här sista dagarna på sommarlovet ska bara innehålla lathet & avslappning , om man nu räknar in städning i det .. Jag börjar i alla fall nian på onsdag, sen nästa år är det bye-bye grundskola and hello gymnasie ! Det ska bli roligt.. men samtidigt, skola är skola. 

Måste springa, hunden är kissig nödig ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0