20/09

TORSDAG ! Inte för att det är något speciellt med den dagen egentligen.. haha.

Väder har varit toppen (!) idag och jag har haft shorts på mig all day long. 
Inget mer speciellt intressant att berätta, haha. Jo ! Jag vet inte om man kan svara på kommentarer , kan man det ? :)

Det var ganska kul i skolan idag, vi hade lite "lekar" på olika stationer som var runt om på skolan. Jag gick runt med min mentorsgrupp, lilla björn som den heter. Haha. Det var en tävling mellan alla mentorsgrupper & vi slutade med 90p. Vilket var första plats..men sen hade ju draken också 90p så det fick bli en utslagsfråga. " Hur lång är denna pinnen ? " Min grupp sa 63 cm & draken sa 62cm. Den var 60cm så vi var väldigt nära ;/ vi gick miste om 11 st 200g marabou choklad i olika sorter.. skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0