feelin' good

Jag är faktiskt glad över att jag kan gå och lägga mig om.. två timmar. ( Laglig tid för mig ) Tycker det blir en viss tant stämpel om man lägger sig klockan åtta. Men så är det !

Dahlis var här innan o vi kollade noga genom så vi hade enough hinkar och tvål tills imorgon, vilket vi i och för sig inte hade.. men nu har mamma köpt hink och tvål på vägen hem så det ordnar sig ! Mor min ska hjälpa mig att våffla mitt hår, så slipper jag tvätta det imorgon + att det är vågigt. perfa.

Ah ! Jag tycker det ska bli kul imorgon ! :)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Först fattade jag inte alls vad du menade med två och vatten men smart som jag är så insåg jag att jag kanske skulle ta och rulla ner och läsa tidigare inlägg. Så nu är jag med! :P



(och titta jag kommenterade faktiskt, som jag också hade lovat :P)

2009-08-18 @ 19:29:56
URL: http://heddset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0