Fredag !

Idag hela dagen så har jag haft riktig Englands längtan. Vad på språkresa där i tre veckor i Juli detta året och jag vill tillbaka ! Måste bara säga ; får ni chansen att vara utbytesstudent eller att få åka på språkresa. Ta chansen och ÅK! Det är det bästa jag gjort.

Ganska avslappnad dag i skolan, vi gick mest genom vad vi ska göra under året och vad som händer. Till lunch var det tacos & vi hade fått info om att niorna skulle samlas i studiehallen halv ett. Det visade sig att vi har fått mycket beröm för aktiviteterna vi höll i nu på den första skoldagen så vi blev bjudna på glass. Sjuorna och åttorna såg lite avundsjuka ut, haha.

Efter skolan så hade mamma & Bengt bestämt med Jessica (min plast-syster) att åka upp till Killeröd Café och fika, vilket vi gjorde. Min plast syster är gravid och jag fick känna på hennes mage när bebisen hickade. Jätte gulligt ! haha.

Och nu sitter jag här.. trött & med godis-skålen.. phew.


Hur söt är inte min hund ? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0