Jag tycker..

Jag tycker att tidningen CHIC är bara skit. Ändå prenumenerar jag på den ? Jag tyckte väl om den i början, men nu har jag hittat några saker jag riktigt stör mig på. I varje nummer nämner dom SJP a.k.a Sara Jessica Parker. Kom igen, det är uttjatat nu. Vi vet att ni tycker om kläderna, men i varje nummer.. nene. Kom på något nytt. Satt och läste förra numret när det dyker upp en bild på Victoria Beckham utan smink. Och i deras *bubbla* bredvid har dom skrivit Rudolf med röda mulen. Hennes näsa är inte ens så röd ?! Och det är väl modigt att hon vågar visa sig utan smink ?! När en kändis för en gångs skulle inte tänker på att se bra ut vill jag ge dom en stor fet applåd. Det visar ju bara att dom är människor ? Dessutom.. hon var på väg till gymmet ? Har det plötsligt blivit fel att inte ha smink?
Nej, jag ska säga till mamma att jag inte vill prenumenera på den längre efter denna perioden.. VeckoRevyn gäller nu !

Kommentarer
Postat av: Natalia

JAG VILL HA DEN TIDNINGEN JU ! :'( Kul att du uppdaterade förresten xD

2009-09-23 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0