11 april

Varför gör jag helt enkelt inte en spindel blogg? Det skulle ju passa så jäkla bra eftersom nu vi bara har, i detta jäkla spökhus, en hel massa äckliga & stora spindlar! Igår kväll, när jag gått och lagt mig hör jag hur mamma drar fram dammsugaren..ja. Tyvärr så vågar jag och mamma inget annat än att dammsuga upp dom..Bengt vill inte hjälpa oss för han sitter bara och skrattar åt oss haha. Så imorse när jag klev upp så säger jag såhär: Jag flyttar härifrån! Jag hörde dig skrika och dammsuga igår och det kan bara betyda en sak. SPINDEL. Jag flyttar härifrån snart!!

Skämt åsido så kommer jag inte flytta här ifrån. Trivs för bra. Men fyra stora spindlar och en liten är tillräckligt med anledningar för mig för att flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0