12 april

Jag har sovmorgon idag !! Vi börjar kvart över nio så jag går härifrån vid tjugo i nio någon gång. Tänkte egentligen cykla till skolan idag, jag har väl 4km till skolan men mamma ringde när hon cyklat till jobbet och berättade hur kallt det var och att jag nog inte skulle cykla. Nåväl, cyklar kanske imorgon. Det är så skönt när det är fint väder ute och man har iPoden i.

Just nu springer jag runt som en virrig höna (sen när gör jag aldrig det?) och letar efter en massa saker. Får INTE glömma borsta tänderna..ja. Det har hänt..

Lägger upp dagens låt sen i eftermiddag! Tänkte köra på gamla låtar som man lyssnat på sen jag var liten. Eller kanske dom flesta 94;orna? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0