abc

I'm back.

Vilken dramatisk ingång jag gjorde huh?
Aja, i alla fall så var det skit kul på gymnasiet. Vissa kände man att man kanske inte kommer gå lika bra ihop med som vissa andra. Men jag tror vi kommer bli en skit bra klass ! Vi gick tipsrunda med jätte svåra frågor, på riktigt. De var skit svåra. Till exempel. Vi skulle räkna ut en ekvation i huvudet. Och det var liksom inte en 3x=15. Eller något sånt utan det var..om jag kommer ihåg det rätt något med..20(y+3) - något i en parantes. Sen fick vi baguetter, frukt och godis och såklart läsk. Sen så hade vi musik quiz. Mitt lag kom sist! WIHO!! Det pinsamma var att jag precis hade sagt att jag typ lyssnar jätte mycket på musik. Jag reste mig ju inte en enda gång, hehe.

Nu ska jag lägga mig på sängen och tycka synd om mig själv. Ingen tablett hjälper. oont
Oh just det. Rubriken har inget att göra med inlägget. Bara för jag inte kom på någon hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0