Back on track!

Nu jävlar. Jag har fått några kickar nu. Först drack jag upp min chai latte - himmel.
Sen när jag sitter och kommer ikapp på Ghost Whisperer (inspelat) - tror ni inte att det kommer en gigantisk spindel ut från mammas och Bengts rum? Såklart var mamma och Bengt inte hemma så först ringer jag Tanja i panik, ett hopp om att kanske få mitt hjärta att slå liiite långsammare haha. Men sen ringer jag mamma och skriker att dom måste komma hem direkt !!

TROR NI INTE ATT JUST NU..NÄR JAG SITTER OCH SKRIVER DET OVAN SÅ KRYPER DÄR EN SPINDEL PÅ MIN SKRIVBORDSLAMPA!! JAG FLYTTAR SNART HÄRIFRÅN!!!
Japp, i alla fall. När mamma och Bengt kom hem så tog mamma fram dammsugaren..jo jag vet. Inte schysst. Men eftersom Bengt tycker vi är så töntiga & varken jag eller mamma vill ta i den så får den tyvärr möta sitt öde.. dum dum.
Min senaste kick då? JO! Ett påskägg på mitt skrivbord från mormor och morfar. Sen gick jag på påskjakt här hemma. Ett påskägg av mamma och Bengt & sen så hittar jag två påskägg till - en med bara snusklubbor och en annan med 200:- i. Så det gjorde alltså min dag. Att jag faktiskt fattar hur underbar min familj är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0