dagen i bilder

Hemma igen från marknaden. Har handlat två ringar och en film, hehe. Filmer är alltid något jag letar efter på en marknad. Och ni ska se min näsa..den är mörkare än resten av mitt ansikte för jag har skit många fräknar bara på näsan HAHA. Ser helt sjukt ut. Nu i slutet blev det skit kallt, jag frös som tusan om mina händer ! David kom senare och mötte upp Dahl som sedan hittade oss igen..tyvärr var jag tvungen att springa till bussen, not fun..När jag var alldeles bredvid den, tror ni inte att busschaffören stänger dörrarna och kör?! Jag lovar..det var för att reta mig..
Lägger upp bilder från dagen, såklart finns det en klassisk converse bild. kärlek









bild1: dahlis i trapphuset hos hennes farmor, haha
bild deux: CONVERSE !!♥
bild trois: julia
bild numero 4: julia x2 äter munkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0