Gardasil

Jag har tagit min första spruta och ska ta min andra spruta av Gardasil idag..Tanja har ju skrämt upp mig med att säga att den andra gör skit ont. Men den första kändes knappast så dom stack fel på Tanja hehe. När jag var liten hade jag en ENORM rädlsa för sprutor men tack och lov har jag kommit över det. För ett tag sen så tog jag blodprov. Hade en acne medicin innan, Roaccutan. En stark medicin som kan påverka levern så jag till och med tvekade med att börja med den här "skit braiga" medicinen, bara för att jag inte ville ta blodprov. Men det gick galant. Jag fick till och med titta på mitt blod. Hur mesigt det än låter har jag äntligen övervunnit min rädsla. Jag har en bra egenskap. Jag lyckas samla ihop mig väldigt bra och lugna ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0