H E J

Hemma från skolan..filmen var riktigt bra trots att det känns fel att säga att något är bra om den hemska tiden..Jag kunde ju inte direkt sitta och böla, även om jag kan vara duktig på det, så jag blev bara, med ett fint ord, rörd. Steven Spielberg som gjort den här filmen. Riktigt fin är den trots att man blir äcklad, riktigt äcklad av hur onda vissa kan vara..

Imorgon kommer det blir uppdatering här från sporthallen! Skit kul..haha. Eftersom jag är medlem i skolans idrottsförbund så ska jag hålla koll lite på volleybollen på kommunmästerskapet som hålls imorgon mellan niorna. Det får väl bli att skrika mig hes för att heja och skriva poängen.

Avslutar med några ord från filmen vi såg idag, Schindlers list.

"The one who saves one life saves the world entire"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0