Intervjun gick great

Hemma från intervjun. Lagom nervpåfrestande haha. Där var typ inga som skulle på intervju, alla hade nog redan haft sin hehe. Dom ställde frågor som typ
  • Var bor du?
  • Hur hade du tänkt komma hit?
  • Några fritidsintressen? Tränar du?
  • Om vi ger dig ett häfte och ber dig lära det? Lätt för att lära?
  • Om vi ena dagen säger att du ska ta hand om turister och nästa dag klippa gräsmattan? Går det bra?
  • Vilken skola går du på?
  • Är du intresserad av natur?
  • Hittar du här uppe?
Ja, typ såna frågor. Jag kunde svara på alla och enligt mig var jag väldigt social haha. Nu så ska jag..hm..tror jag ska äta en banan och plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0