Lagom trött

Känner mig lagom trött nu alltså. Om det ändå kunde finnas ett skit roligt sätt att plugga på? När vi bytade lärare i Kemi & Matte blev det roligare på lektionerna men allt plugg då? Inte konstigt att jag ser många av mina kompisar bryta ihop av all press. Julia har fått magkatarr igen.."skitkul"! Idag så sitter jag med Kemin igen. Jag skriver allt på datorn, det går snabbare och det är bättre för då kommer jag ihåg mer. Jag dricker te och har vetekudden för att bli varm och hålla mig lugnare haha. Men själv "bröt" jag ihop i måndags. Det var fransk-redovisning, nationella, svenska uppgifter. Läxa på läxa, tyngre och tyngre vikt på hela mig. Ibland blir det ju bara för mycket!! Nu har vi bra lärare så det känns verkligen som om man kan säga att vi måste ta det lite lungnare. Men samtidigt är det bra att lära mig att ta hand om detta tempot. Allting går ju inte i mellan takt hela tiden, måste lära mig balansera! Men nu har jag skrivit detta inlägget, en ursäkt för att få en paus haha.

Jag känner mig lagom cool i mammas rosa tjocke-tröja. coo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0