Öppet hus

Så, nu är jag hemma. Eller det har jag varit nu ett tag. Men jag satt såklart och tittade på Ghost Whisperer. Solen är fortfarande framme (!!) och det är jätte skönt ute. Jag har fått fler fräknar idag haha. Vi satt ute i solen ett tag innan på lunchen. Very nice ;)

På lördag så ska vi ha öppet hus på skolan och idag på musiken bestämde vi att min grupp ska uppträda med en låt. Kan bifoga den. Det är en riktig svängig låt haha. Gudskelov står jag bara i kören och Isabella ska sjunga vers själv. Tur det. Hon sjunger jätte fint! Jag har överstämma!! Och jag förstår inte varför jag alltid får den i olika låtar, Dahlis är inte där på lördag för att sjunga stämma med mig så Felicia (musikläraren) skulle ta den stämman med mig. phew

"Diana" - Paul Anka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0