pick och pack

Välkommen till västra Skåne - där det regnar och luktar koskit + tång!
Haha, det är väl härligt? För det första gillar jag regn..och för det andra. Man vänjer sig vid att bo mellan havet & åkrar.

Håller på att packa, men jag har iingen aning om vad jag ska ha på mig..dagens i-landsproblem hehe. Orkar inte åka tåg överhuvudtaget..men det blir kul att hälsa på pappa i alla fall! Och tanja såklart då med. Men jag ORKAR inte bry mig om kläder idag. Fast det är nog ingen idé heller och springa runt naken i stan?

Nu är jag på skit dåligt humör, vill slänga in något i väggen....jag hatar att välja kläder. Varför känns det som om man inte har något?! GRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0