Trevlig kväll

Hemma efter en good middag! Jag beställde typ kycklingfilé, stekt potatis, pepparsås och sparris. Ganska gott för att ha valt blandingen själv. Till efterrätt åt jag creme brulé. Skit gott var det TANJA! haha. Vi har vatt sugna på en sån jätte länge nu hihi. Det bästa av allt var att jag fick hallon till..mums.

Pinsamt nog satt där en lagom full kvinna med sin väninna och går runt till olika bord och förklarar att hon och hennes vännina nu vart vänner i 10 år. Nä just det! Bästa vänner var det. När hon sen ställde sig upp för att sjunga "ja må hon leva" till sin kompis kände jag bara hur alla ville sjunka genom marken. Värst av allt var när hon försökte få med alla på "hipp hipp hurra!" men när hon i själva verket sluddrade fram det med hög röst..ensam.

Föräldrarna; mamma, Bengt, Anki & Kim satt också och planerade en resa till nästa år. Till Alperna. Är jag helt dum i huvudet som säger att jag inte ska med? Nä! För jag vill till solen..så när dom är i Alperna så ska ni veta att jag och Måns kommer ligga på en strand i Thailand. Sådesså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0