utmanad!

Blogg jag läser först: kenzas.se


Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: um..DennisM?


Kändisblogg jag följer:
ingen, om man bortser från kenza och dom vanliga ;)


Mest kända bloggare jag sett IRL:
ingen!


Första bloggen jag började följa:
kenzas..eller stina-lee

Bloggare jag beundrar och varför:
kenza, världens snyggaste kläder och typ världens goaste vänner (men det har jag redan hehe)


Fördelar jag fått tack vare bloggen: ja jag får ju gå på blogg galor..HAHA. nä men att jag helt enkelt får skriva av mig :)


Då hatar jag att blogga: när allt blir: "och sen så.." "sen gjorde vi det"


Då älskar jag att blogga: när jag vet vad jag ska skriva om så typ varje dag :D

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet:
jadu..jag har inte så många kommentarer menmen. haha

ni som läser det här och har blogg är utmanad och ska därför kopiera och skriva in egna svar på sin blogg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0