Visste ni att..

..jag går alltid och lägger mig nio eller tio på vardagar för jag MÅSTE sova minst åtta timmar för att orka? Japp. Det är sant. Jag kontrollerar min sömn, creepy. Men så är det. Sitter och borstar tänderna, tandkrämen börjar brinna lite nu..vet inte varför den gör det när man låtit bli att borsta efter några sekunder..

Godnatt !! Imorgon möts jag av ett problem direkt på morgonen. VAD SKA JAG HA PÅ MIG! Jag vill bo, äta, sova i min nya rosa kofta från JC. Trist som det är kan jag inte det..skulle blitt litta lökigt det va? ♥

Kommentarer
Postat av: julia

bebban, i am soo sorry men jag mår inget vidare och föräldrarna lät mig inte gå till skolan! Vi får sova över en annan dag! Kan du kanske imorgon? Kan inte du komma inom mig idag så kan vi snickesnacka litta! :D

2010-04-09 @ 09:27:33
URL: http://juliaforslunds.blogg.se/
Postat av: Madicken - Från självskadning till lycka

Jag är aldrig utvilad, sover aldrig mycket, skit jobbigt!

2010-04-09 @ 10:06:56
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0