tionde i första

Söndag = skola imorgon ! GAH! Jag varken vill eller orkar..blech.
I fredags så åkte vi upp till götet, jag, mamma, Bengt och Tanja. Vi skulle ställa ut vår hund. Förr eller senare så ska vi ta en kull på henne så då ville kennel "mamman" såklart ha bra titel på Alice :) Det gick skit..haha. Folk som inte varit på hundutsällning vet inte om jag säger så här; Vi kom etta men fick inget cert p.ga två tänder som hon saknar. Big fail. Det är medfött och borde inte räknas! Fast..mammas moster är ju trots allt tandtekniker..hehe..Nej, min hund är bäst no matter what price. Vi behövde bara ett certifikat till för att hon ska bli champion och alla säger att det tredje är svårast ;) Jag är jätte trött !! Ska måla naglarna och sen ska jag slö-titta på tv innan jag somnar.
nighty-night then !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0