Tolfte januari tvåtusentionde året

Yesyes. Idag har det varit andra skoldagen, känns ganska bra fast jag vill sova hela tiden xD Har kommit igång med lektionerna nu också så jag har väl kommit in i hela skol grejen antar jag. Imorgon är det skol möte med Skol-IF. Skolidrottsförbundet tror jag att det står för, haha! Sen är det bara vanliga skoldagar ända fram tills det är sommarlov! Fast vi har faktiskt några roliga saker nu här på vårterminen ;
  • Spexfoto - där jag ska vara pippi långstrump ! (h)
  • Nationella - kanske inte en av de roliga sakerna, men det tar lektioner! ;)
  • Vi ska åka skidor - mellan två dagar av det svenska nationella !
  • Polen resa - det blir en resa till Polen med klassen den 17 mars där vi ska till Auschwitz (stavas?)
  • Bal - vad ska jag ha på mig?!
  • Lärarmiddag - oj oj det blir nog kul. haha
That's pretty much it tror jag ;) Men det är alltid något + att vi har ganska många studiedagar och lov så tekniskt sätt är vårterminen kortare..tack o lov !

Kommentarer
Postat av: Tess

Fan vad coolt att vara Pippi på spexfotot! :D

2010-01-12 @ 19:59:28
URL: http://seveninchleatherheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0