Musik flashback!

Är ni som mig, födda på 90-talet som fortfarande kommer ihåg någon sån där speciell låt? Fick en Spotify lista av Julia. Jag har mycket att lägga upp. Tänkte att istället för att lägga upp en mega lång lista så skriver jag upp artistens namn & låten så kan ni klicka in på den om ni vill se?
Det kan vara låtar allt från jag var liten tills tidigt 2000-tal. Nu kör vi!


Wheatus - Teenage Dirtbag oo. jag blev alltid lycklig när han fick tjejen!
Eiffel 65 - Blue hur många gånger har man inte sjungt med på fejk engelska?
Bloodhound gang - Bad touch kom speciellt ihåg videon..haha
Aqua - Barbie girl "amma a babie görl"
Backstreet boys - Everybody favoritlåten!
Electric banana band - Min paraya Maja kunde dansen..utantill!
Lou Bega - Mambo number 5 angela, pamela, sandra and rita! hade smurf versionen också..
Aaron Carter - I want candy absoluta favoriten. Var jätte kär i han! hahah
Sandra Dahlberg - Här stannar jag kvar Ojoj..detta var 2004..
Jimmy Jansson - Flickan från det blå Nästa stora kärlek för mig! har faktiskt träffat han (!) haha
Markoolio - Jag orkar inte mer HAHA älskar muskelknuttet när han ska genom dörren!
Robyn - Be mine ROBYN!! ROBYYYN!
Las ketchup - Ketchup song vi hade föreställningar för klassen med den här hoho Kunde man texten? Nope!
Spice Girls - Wannabe Jag hade deras konsert inspelat på videoband! kärlek.

Så. Någon som kommer ihåg någon av de här? Måste säga att 90-talet (av det jag kommer ihåg) var det roligaste musik mässigt. Alla dessa artister man dansade till utan att kunna engelska..ojoj. Som jag har dansat runt till Spice Girls och ville verkligen, verkligen vara Emma i Spice Girls. Uppsatt i två "hästsvansar" på vars en sida av huvudet. Men kläderna..jadu..dom var INTE vackra! Nu när man lyssnat på sina föräldrar hur det var på 60 & 70-talet kan man vara ganska stolt för att vi har varit med om 90-talet!!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Åh herreguud. Jag kommer ihåg exakt alla. Saknar vissa tider när an lyssnade på dem :( <3

2010-07-16 @ 18:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0