grått & grått


Hemma igen! Det blir grått..gråa väggar & grått golv. I olika nyanser. Jag insisterade på ett grönt golv i en dov färg med vita väggar, eller mycket natur färger..Men när de väl bestämt sig så..

Imorgon så sticker jag iväg till Malmö för att hälsa på pappi! Ska bli jätte kul! Mitt rum hos pappa är äntligen klart så vi ska till IKEA någon gång på lördag för att skaffa en säng till mig. Kommer få det skit lyxigt med 1,80 säng! Can't wait!! Sticker redan vid elva tiden hemifrån för jag ska möta upp kära kära Tanja i stan och fika + att hon ska hitta en snygg skinnjacka någonstans :)

Uppdatering här på bloggen kommer vara skit dålig ända fram till måndag. I malmö har jag licence to sleep..alot.
Plus, att imorgon kväll så ska jag äta påskmiddag med pappa & hans fru. Hennes två barn & deras flick/pojk-vänner.

Ses någon gång i helgen!! Haha, känner jag mig rätt bloggar jag nog från mobilen lite ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0