Hemma från Polen!

Back home..phew. Vi åkte från Polen vid sex-tiden igår och kom fram vid lunch idag.
Det har varit så jäkla roligt ! Jag har inte fått så mycket sömn kan man säga, haha men vad gör det? Bara att ta igen det nu innan skolan börjar på måndag -.-

Vi åkte ifrån skolan kvart över sex i onsdags - åkte båt - buss - båt danmark-tyskland - buss - buss - buss och ytterligare lite buss. Hela resan tog väl si så där 16-18 timmar sammanlagt. Jag sitter som en zombie här framför datorn så det blir inget stort inlägg för jag ska sätta mig och läsa med musik på sen. Kan berätta mer imorgon.

Borta bra men hemma bäst ♥



hehe..nu har jag den här tröjan från Köpenhamn, Paris, London och Krakow :D Fler ska det bli !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0