Hjärnan hoppar snart ut..

phew! Jag har haft ett jäävla jobb med hur min blogg ska se ut. Först så fick jag hjälp av Natalia, men jag ville fixa lite själv så jag slängde ihop en egen header. Sen kom jag på att rosa, njaa. Inte direkt på min blogg kanske..så jag gjorde om en, redigerade om alla bilderna & inte för att tala om hur man ska få den i en bra storlek! Ryggen gör ont, jag börjar bli hungrig och..eh..inget mer att klaga på. Eller jo! Jag har jätte mycket läxor. Bland annat att jag har omprov i matte imorgon. Men det ska gå! :D

När jag har en riktigt hektisk dag gör jag faktiskt som blondinbella och skriver upp en lista av sakerna jag behöver ha gjort. Det är inget fel med det. Mycket bra för allt trassel i hjärnan tycker jag.

tjingeling ♥

Kommentarer
Postat av: Hedda

Me liiiiikey :D

2010-03-09 @ 19:01:21
URL: http://Heddset.blogspot.com
Postat av: Natalia

OMG så snyggt! Riktigt snyggt. <3

2010-03-09 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0