10 maj

Varit ute med Dahl hela dagen, handlat mat faktiskt till mamma och kört irländsk julafton. Inge vidare det där sist nämnda HAHA.

"Lyckligtvis" fick jag den gamla tiden imorgon..börjar elva och slutar klockan tre..wiihoo. Jag hade hellre börjat klockan åtta och slutat elva och fått äta lunch hemma. Det är korv & rotfruktsgryta.. mm tänker ni. Men NÄ, jag äter inte varma grönsöker så that's that. Jag antar att det kommer gå bra. Är ganska duktig på att prata engelska och svenskan..jadu. Det vet man aldrig hur det går. Sen så har jag matte..ojoj.

Tänkte bara ge er informationen om att jag har en förkylningsblåsa. j-o-b-b-i-g-t allting blev helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0