17 maj

Kungabröllop hit och kungabröllop dit..suck.
Nä jag har gått över till den danska kungafamiljen. Hur man nu kan göra det? Men det har jag i alla fall!

NORGE NORGE NORGE NORGE!

Fick man in att Norge har nationaldag idag också..cleaver girl..JUULIIIA ÄR HEMMA!! Saknat henne, den skiten har vart i Italien i en vecka..haft sol och härligt väder. Mer än vad jag kan säga om Sverige. Men idag är det faktiskt fint väder!! Inte shorts kanske *hoppas hoppas* men jag gick hem utan jacka!

Biologi hem-uppgift i sex & samlevnad. Nej. Inte praktiskt! Skriftligt.


Lägger upp en fin bild på Julia och mig för att visa hur mycket jag saknat henne <3 ;d

Kommentarer
Postat av: dahlis

länge leve danska kungahuset, hahha :P och grattis norge på nationaldagen. en sak till, viss var det sorgligt att uppgiften inte är pratisk? hahha ;) <3

2010-05-17 @ 17:24:25
Postat av: julia

Men OJ OJ OJ vilken vacker bild du valde. Vem säger nej till de där stora ögonen och de sexiga ögonbrynen? Låt oss inte ens tala om ansiktsformen, MUY BONIIIITAA !

JAG HAR SAKNAT DIG OCKSÅ HANSIBANSI!

2010-05-17 @ 21:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0