25 maj

Så jag stannade hemma från skolan idag också. Inte så roligt. Jag vaknade halv sju, gick upp och åt frukost. Men när mamma kom upp hade jag tydligen feber och var hängig så jag gick och lade mig igen efter frukosten.

Det roliga var, att jag drömde skit kul! Jag var med på det Danska kronprinsparets bröllop. När jag var där i kyrkan var allt jätte awkward. Allting jag skulle göra gick fel haha och när jag väl sitter ner, cermonin har börjat får jag ett sms. Då vaknar jag. Jag hade fått ett sms på riktigt av Natalia HAHA

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Söt blogg, och jag gillar ditt namn ;D

2010-05-25 @ 17:50:43
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Postat av: Natalia

HAHAH ! :D <3

2010-05-25 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0