Date night

Ow may gauwd. Typ världens roligaste film. Skämt åsido (Julia uttryck hah) så höll jag att kissa på mig. Steve Carell är och har alltid varit en av mina favoriter. Jag måste gå och se den igen!!

Sen..måste jag bara påpeka. Hur dött är inte detta skämtet, vet inte ens om det är tillåtet att kalla det för skämt. Men när reklamen är slut, de tänder upp lite mer igen. VARFÖR ska alltid någon kommentera; "Jaha. Då går vi hem". Jag har sagt det någon gång, men nä. Fyy vad dött och gammalt det är. Bara för det ska jag säga det nästa gång jag är på bio. Defenitivt. haha. Precis som Tanja stör sig något enormt på när hon ibland kan fråga:

Tanja: Vad får jag om jag..går upp till henne och kramar henne?
Jag: eh..hm...ära!!

Japp. Im annoying as hell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0